به همت هیئت انصار المهدی (ع) و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد سومین یادمان مدافعان حرم با حضور اقشار مختلف در آستان مقدس امامزاده سید نصر الله (ع) یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام حیدری کاشانی در سومین یادمان مدافعان حرم در آستان مقدس امامزاده سید نصر الله یزد با اشاره به آیه شریفه 54 سوره مبارکه مائده افزود: خداوند متعال در این آیه شریفه ویژگی های اصحاب امام زمان (عج) را بیان می فرماید.
وی با ترسیم چهره عباد الرحمان خطاب به حاضران گفت: در مقابل عباد الرحمان افرادی هستند که گفتار و نیات و رفتار آن ها شیطانی است.
این کارشناس مسائل دینی با اشاره به خطبه 192 نهج البلاغه که رهروان شیطان را معرفی مینماید اظهار داشت: نمرود های زمان ما آمریکاست و شیعیان باید دشمن شناسی قوی باشند و مصادیق شیطان و جبهه شیطانی را بشناسند.
وی شرط حیات نیروهای شیطانی را ترویج قدرت های طغیانگر برشمرد و افزود: تجلی این امر در زمان ما که با تجاوز و غارت همراه می باشد داعش است.
حیدری کاشانی صف آرایی نیروهای رحمانی و شیطانی را یادآور شد و اظهار داشت: شیطان چون ظهور را نزدیک می یابد از تمام اعوان و انصارش در جهت تضعیف جبهه رحمانی بهره می جوید.

وی در پایان ضمن بیان برخی خاطرات مقاومت در جبهه سوریه در مقابله با گروه های تکفیری و تروریستی گفت: حذف فیزیکی شیعیانی که ظرفیت مهدی یاوری دارند و همچنین حذف ایمانی و اخلاقی محبان حضرت مهدی (عج) بوسیله رسانه های شیطانی از ابزار های ابلیس در مقابله با جبهه رحمانی است.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا